غم دل
غم دل
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید لطفا نظر یادتون نره.tanck you

پيوندها
پاکترین سر شت
عاشقانه
اطلاعات عمومی
جک
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان love و آدرس matin.love.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 22430
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



2.js">

نويسندگان
matin

آرشيو وبلاگ
اسفند 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 26 بهمن 1398برچسب:, :: 15:6 :: نويسنده : matin

اخم می کنم

 

تا ببینی جدی شدم.

چرا اینگونه سراغم می آیی؟

من به تمنای گریه ات نیست،

که تا سال ها،

تا قرن ها،

تا پایان تلخی،

زیر این خاک سرد،

قصد خفتن کرده ام.

معرفتی مانده اگر

یا سر سوزن قلقلکی از بهار گذشته،

برای من،

لبخند بزن ،لبخند



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت23:32---26 بهمن 1390
ممنون که بهم سر زدی!!!
ماموریت انجام شد!!!
بازم بیا خوشحال میشم!!!


رویا
ساعت17:23---26 بهمن 1390
سلام خیلی ممنونم که به وبلاگ من امدین!!!
مطالبتون واقعا عالیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: